שאלות נפוצות

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.
לשירות לקוחות טלפוני חייגו 09-891-9195

משלוחים והחזרות

כן, ניתן להגיע אלינו לחנות שנמצאת בנתניה, רחוב האומנות 12, קומה שנייה. איסוף עצמי יכול להתבצע בין השעות 14:00-17:30 בתיאום טלפוני מראש.

שימו לב – בזמן סגר, לא תתאפשר הזמנת איסוף עצמי והשירות יינתן במשלוחים בלבד.  

זמן הגעת ההזמנה תלוי בשיטת המשלוח שנבחרה ובזמינות המוצר במלאי. 

במשלוח על ידי שליח UPS עד הבית – זמן האספקה הוא עד שלושה ימי עסקים. אם השליח לא מצא אתכם בניסיון ההפצה הראשון, הוא ינסה למסור לכם את החבילה ביום העסקים הבא. 
ניתן ליצור קשר ישירות עם חברת השליחויות דרך הודעת הטקסט שקיבלתם בהפצת המשלוח. 

לאזורים מרוחקים – זמן המשלוח עשוי להיות יותר משלושה ימי עסקים.
במשלוח לנקודת איסוף – המשלוח יגיע לנקודת האיסוף בתוך שלושה ימי עסקים. שימו לב! כאשר ההזמנה תגיע לנקודת האיסוף יהיה עליכם לגשת לאסוף אותה בתוך 5 ימי עסקים.
חבילה שלא תיאסף בזמן תוחזר אלינו על ידי חברת השליחויות. לא תתבצע החזרה של עלות המשלוח. משלוח חדש יחוייב בתשלום נוסף על ידי הלקוח.

ניתן לבחור לקבל את ההזמנה שלכם באחת משלושת האפשרויות הבאות:

  • איסוף עצמי ממשרדי החברה בנתניה בתיאום מראש ובין השעות 14:00-17:30 – חינם
  • קבלת המשלוח בנקודת איסוף הקרובה לביתכם על פי בחירתכם – בעלות של 9.90 ₪. אפשרות לבחירת נקודת האיסוף הקרובה אליכם תיפתח בעת בחירת משלוח Pick Up
  • קבלת המשלוח עם שליח עד הבית – בעלות של 39 ₪. 

ברכישה מעל 350 ₪ באתר – משלוח עד הבית חינם

ניתן להגיע לאסוף את ההזמנות באופן עצמאי ממשרדינו בנתניה, רחוב האומנות 12 בין השעות 14:00-17:30 בתיאום טלפוני.
שימו SWAGG.co.il ב- WAZE , ותגיעו 😊

מבצעים הזמנות באתר, זה קל, נח ופשוט!
מצאו ובחרו את המוצרים האהובים עליכם, באמצעות שדה חיפוש (תמצאו אותו עם זכוכית המגדלת בראש האתר) או על ידי שיטוט מסוקרן….
ניתן לנווט באתר גם לפי חיפוש של סוג מוצרים וגם לפי המותגים השונים.

  1. בחרו את הפריטים שברצונכם להזמין והוסיפו אותם לסל הקניות
  2. כשתסיימו לבחור, פשוט לחצו על סל הקניות בפינה השמאלית העליונה של המסך. 
  3. כאן, תתבקשו לבחור שיטת משלוח, להזין את הפרטים האישיים שלכם ואת אמצעי התשלום. שימו לב למלא את פרטיכם האישיים המלאים והנכונים! פרטים לא נכונים עשויים לגרום לעיכוב בקבלת ההזמנה. 
  4. לאחר הזנת אמצעי התשלום, תעלה הודעת אישור להזמנה.
    בנוסף תקבלו אישור אל תיבת המייל שהזנתם.
  5. ומהשלב הזה – הכל עלינו 😊
  6. אנו נקבל את הזמנתכם ונדאג לה מידית (תלוי באיזו שעה שלחתם..) בבוקר יום העסקים הבא. נכין עבורכם את החשבונית, נארוז יפה ונזמין את השליח.
    בדרך כלל, השליח מגיע אלינו בצהרי יום העסקים הקרוב מרגע ההזמנה, ותהליך ההפצה בחברת המשלוחים נמשך כ 1-3 ימי עסקים.

כלומר, בדרך כלל ואם אין תקלות לא צפויות, צפי הזמן למסירת המשלוח אצלכם הוא עד שלושה ימי עסקים, בכפוף לחברת המשלוחים או הוראות ממשלה שמונעות התניידות קלה בכבישים.

לאזורים מרוחקים – זמן המשלוח עשוי להיות יותר משלושה ימי עסקים.

שימו לב – אנו עובדים עם חברת המשלוחים UPS ובכפיפות לאזורי החלוקה והמדיניות שלה.  

אל דאגה! אם קיבלתם מייל מאיתנו על אישור ההזמנה מספר דקות לאחר ביצוע הרכישה, ההזמנה הועברה אלינו ונמצאת בתהליכי אריזה ומשלוח.

אם ברצונכם לשנות את כתובת המשלוח אנא צרו איתנו קשר בהקדם, במייל או טלפונית.
אם המשלוח טרם נאסף מאיתנו על ידי חברת השליחויות, נוכל לתקן את הכתובת בעצמנו. אם המשלוח כבר יצא מאיתנו ונמצא אצל חברת השליחויות, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של UPS.
שימו לב – ברוב המקרים המשלוח יוצא מאיתנו שעות אחדות לאחר ההזמנה, אז כדאי להזדרז!

חברת המשלוחים שאנחנו עובדים איתה, UPS, מפיצה את המשלוחים בכל יום בין השעות 8:00-18:00. לכן, כדאי לרשום בכתובת למשלוח את הכתובת של המקום בו אתם נמצאים בשעות אלו.

אנחנו עובדים עם חברת המשלוחים UPS והפצת החבילות נעשית בהתאם לאזורי החלוקה של החברה. לצערנו, ישנם אזורים שאינם נכללים, אבל זה לא תלוי בנו.
לאזורים מרוחקים – זמן המשלוח עשוי להיות יותר משלושה ימי עסקים.

כן! 

ניתן לשלם באתר באמצעות שובר של BUYME. פשוט הזינו את קוד השובר שניתן לכם בסל הקניות בשדה הייעודי (ניתן לזהות אותו בעזרת הלוגו של BUYME). יש לכם שובר ל-BUYME שלא מיועד לחנות שלנו ואתם רוצים לממש אותו בכל זאת? פשוט התקשרו למוקד BUYME ובקשו מהם להמיר את השובר, מהשובר שיש בידיכם לשובר עבור SWAGG. (למשל, אם קיבלתם שובר למסעדה או לספא, תוכלו להמירו לשובר בחנות)

שירות לקוחות ותמיכה

  • בדואר אלקטרוני בכתובת – cool@swagg.co.il
  • בטלפון – 09-8919198
  • בהודעה בווטסאפ – 054-8691915
  • בהודעה בעמוד הפייסבוק שלנו 
  • בוודאי! החנות שלנו נמצאת ברחוב האומנות 12, באזור התעשייה פולג (החדש) בנתניה. מוזמנים לבוא לבקר אותנו ולהתרשם ממגוון המוצרים שלנו באופן אישי. 

ניתן לפרוס את התשלום בכרטיס אשראי עד חמישה תשלומים.

כן, ניתן לבצע רכישה טלפונית בשעות הפעילות שלנו במשרד בין השעות 9:00 ל-17:30. 

אם ברצונכם להחזיר מוצר שרכשתם, עליכם להחזירו אלינו בתוך 14 ימים מיום הרכישה כאשר הוא באריזתו המקורית, כשהוא תקין, שלם ולא נעשה בו שימוש או הוסרו ממנו התוויות.
ניתן להחזיר את המוצר אלינו פיזית בעצמכם, או לשלוח אותו אלינו בדרך לבחירתכם ועל חשבונכם.

מוצר יוחלף רק בתוך 14 ימים מיום הרכישה וכאשר הוא באריזתו המקורית, כשהוא תקין, שלם ולא נעשה בו שימוש או הוסרו ממנו התוויות.
אם ברצונכם לבצע החלפה של מוצר אחד במוצר אחר, עליכם להחזיר אלינו את המוצר שרכשתם באופן עצמאי ולאחר מכן לבחור את המוצר החדש שאתם מעוניינים בו.
משלוחים לאיסוף ומשלוחים בשליחה חוזרת למוצר השני – יחויבו בהתאם לשיטת המשלוח שתתבקש על ידך.
ניתן להגיע אלינו לחנות בנתניה ולבצע החלפה במקום. פשוט להגיע ולצאת עם המוצר החדש 😊
לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני.

אנחנו בוחרים את המותגים שאנו מייצגים בקפידה, ולאחד שניסינו את מוצריהם בעצמנו!
יחד עם המאמצים לספק לכם את המוצרים הטובים ביותר ובאיכות מעולה של מיטב המותגים, ייתכן לעיתים פגם בייצור שיוביל לפגם במוצר.
אם אכן גיליתם פגם במוצר שהוזמן, צרו איתנו קשר בהקדם על מנת שנוכל לסייע לכם בתיקון המוצר הפגום או בהחלפה שלו למוצר תקין.
החלפה או תיקון יקבעו בהתאם לסוג הפגם ובחלוף הזמן שעבר ממועד רכישת המוצר.

כן, למוצרים הנרכשים בחנות או באתר ישנה אחריות של שנה מיום הרכישה, בכפוף להצגת חשבונית קנייה.

יש לי שאלה בנוגע למוצר שרכשתי מכם, איך תוכלו לעזור לי?

ניתן ליצור איתנו קשר באחד מאמצעי התקשורת ונשמח לעמוד לרשותכם ולסייע ככל הניתן. 

  • דואר אלקטרוני – cool@swagg.co.il
  • טלפון מספר – 09-891-9195
  • הודעה בוואטסאפ למספר – 054-8691915

לא ניתן לשלם במזומן עבור הזמנות המתבצעות באתר. אם ברצונכם לרכוש מוצרים במזומן, אתם מוזמנים להגיע לחנות שלנו בנתניה ולבצע את הרכישה במקום. 

ביטול הזמנה שבוצעה באתר בסמוך למועד רכישתה ולפני שההזמנה טופלה ונארזה ניתן לבצע באמצעות יצירת קשר מיידית איתנו באמצעים השונים. 

אם הזמנתכם כבר נארזה ו/או נאספה על ידי חברת השליחויות, ביטול ההזמנה יתאפשר רק לאחר החזרת המוצר אלינו על ידכם שאחריה יתבצע זיכוי.
הזיכוי לתשלום יהיה במקרה זה בניכוי 5% או 100 ₪ – הנמוך מבין השניים, אך לא פחות מ 20 ₪ שהינם עלות המשלוח הנמוכה עבורנו. (Pick Up)

כן, בהחלט! אנו היבואנים של רוב המוצרים הנכרים באתר, ולכן אנו מוכרים את מוצרינו גם לחברות וארגונים כמתנות לעובדים ומתנות שיווקיות, וגם לרשתות שיווק וחנויות.
בכדי לקבל הצעת מחיר לרכישה בסיטונאות, מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני, או באמצעות המייל: contact@theman.co.il