כל הקטגוריות

שאלות נפוצות

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.
לשירות לקוחות טלפוני חייגו 09-891-9198

אפשרויות משלוחים

ניתן לאסוף מוצרים הנרכשים באתר באופן עצמאי בחנות שבכתובת האומנות 12 נתניה. ימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (בימי שישי בתיאום מראש בלבד). יש אפשרות למשלוח לנקודת איסוף קרובה לביתך, או משלוח עד הבית בעלות משתנה בהתאם לגודל החבילה.

1. הזמן את המוצר ובחר באיסוף עצמי או משלוח

2. ברגע ההזמנה תקבל אישור הזמנה למייל

3. שליח מטעמנו יצור איתך קשר לתאום מסירה

4. המשלוח יסופק עד 5 ימי עסקים

שאלות נפוצות

האם ניתן לאסוף את המוצרים באיסוף עצמי?

כן, ניתן לבחור את אפשרות "איסוף עצמי" במעמד הרכישה ולהגיע אלינו לחנות שנמצאת בנתניה, רחוב האומנות 12. אנחנו נטפל בהזמנה ונעדכן אתכם כאשר היא תהיה מוכנה לאיסוף

בתוך כמה זמן ההזמנה שלי תגיע אליי?

זמן הגעת ההזמנה תלוי בשיטת המשלוח שנבחרה ובזמינות המוצר במלאי.

במשלוח על ידי שליח UPS עד הבית – זמן האספקה הוא עד שלושה ימי עסקים. אם השליח לא מצא אתכם בניסיון ההפצה הראשון, הוא ינסה למסור לכם את החבילה ביום העסקים הבא.
ניתן ליצור קשר ישירות עם חברת השליחויות דרך הודעת הטקסט שקיבלתם בהפצת המשלוח.

לאזורים מרוחקים – זמן המשלוח עשוי להיות יותר משלושה ימי עסקים.
במשלוח לנקודת איסוף – המשלוח יגיע לנקודת האיסוף בתוך שלושה ימי עסקים. שימו לב! כאשר ההזמנה תגיע לנקודת האיסוף יהיה עליכם לגשת לאסוף אותה בתוך 5 ימי עסקים.
חבילה שלא תיאסף בזמן תוחזר אלינו על ידי חברת השליחויות. לא תתבצע החזרה של עלות המשלוח. משלוח חדש יחוייב בתשלום נוסף על ידי הלקוח.

מתי אפשר לאסוף מוצרים באופן עצמי?

ניתן להגיע לאסוף את ההזמנות באופן עצמאי ממשרדינו בנתניה, רחוב האומנות 12, קומה שנייה, בכל יום חול עד השעה 18:00. (ייתכנו שינויים בשעות הפעילות בערבי חג ומועד)
שימו SWAGG.co.il ב- WAZE , ותגיעו 😊

איך ניתן לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

אל דאגה! אם קיבלתם מייל מאיתנו על אישור ההזמנה מספר דקות לאחר ביצוע הרכישה, ההזמנה הועברה אלינו בהצלחה.

במקרה של בעיה תקבלו מאיתנו טלפון או אימייל עד 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.

אני רוצה לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי, מה אפשר לעשות?

אם ברצונכם לשנות את כתובת המשלוח אנא צרו איתנו קשר בהקדם, במייל או טלפונית.
אם המשלוח טרם נאסף מאיתנו על ידי חברת השליחויות, נוכל לתקן את הכתובת בעצמנו. אם המשלוח כבר יצא מאיתנו ונמצא אצל חברת השליחויות, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת השליחויות
שימו לב – ברוב המקרים המשלוח יוצא מאיתנו שעות אחדות לאחר ההזמנה, אז כדאי להזדרז!

האם אתם עושים משלוחים בכל הארץ?

אנחנו עובדים עם חברת המשלוחים UPS והפצת החבילות נעשית בהתאם לאזורי החלוקה של החברה. לצערנו, ישנם אזורים שאינם נכללים, אבל זה לא תלוי בנו.
לאזורים מרוחקים – זמן המשלוח עשוי להיות יותר משלושה ימי עסקים.

האם ניתן לשלם עם שובר של BUYME?

כן! 

ניתן לשלם באתר באמצעות שובר של BUYME. פשוט הזינו את קוד השובר שניתן לכם בסל הקניות בשדה הייעודי (ניתן לזהות אותו בעזרת הלוגו של BUYME). יש לכם שובר ל-BUYME שלא מיועד לחנות שלנו ואתם רוצים לממש אותו בכל זאת? פשוט התקשרו למוקד BUYME ובקשו מהם להמיר את השובר, מהשובר שיש בידיכם לשובר עבור SWAGG. (למשל, אם קיבלתם שובר למסעדה או לספא, תוכלו להמירו לשובר בחנות)

אני צריך עזרה ויש לי שאלה, איך אפשר ליצור איתכם קשר?
  • באמצעות מילוי טופס פנייה בעמוד – "צרו קשר"
  • בטלפון – 09-891-9198
  • בהודעה בווטסאפ – 054-8691915
יש לכם חנות שאפשר לבוא לראות בה את המוצרים בעצמי?
בוודאי! החנות שלנו נמצאת ברחוב האומנות 12, באזור התעשייה פולג (החדש) בנתניה. מוזמנים לבוא לבקר אותנו ולהתרשם ממגוון המוצרים שלנו באופן אישי. 
בכמה תשלומים ניתן לשלם בכרטיס אשראי באתר?

ניתן לפרוס את התשלום בכרטיס אשראי עד חמישה תשלומים.

קיבלתי מוצר ואני רוצה להחזיר אותו. איך עושים את זה?

אם ברצונכם להחזיר מוצר שרכשתם, עליכם להחזירו אלינו בתוך 14 ימים מיום הרכישה כאשר הוא באריזתו המקורית, כשהוא תקין, שלם ולא נעשה בו שימוש או הוסרו ממנו התוויות.
ניתן להחזיר את המוצר אלינו פיזית בעצמכם, או לשלוח אותו אלינו בדרך לבחירתכם ועל חשבונכם.

קיבלתי מוצר ואני רוצה להחליף אותו למוצר אחר. איך עושים את זה?

מוצר יוחלף רק בתוך 14 ימים מיום הרכישה וכאשר הוא באריזתו המקורית, כשהוא תקין, שלם ולא נעשה בו שימוש או הוסרו ממנו התוויות.
אם ברצונכם לבצע החלפה של מוצר אחד במוצר אחר, עליכם להחזיר אלינו את המוצר שרכשתם באופן עצמאי ולאחר מכן לבחור את המוצר החדש שאתם מעוניינים בו.
משלוחים לאיסוף ומשלוחים בשליחה חוזרת למוצר השני – יחויבו בהתאם לשיטת המשלוח שתתבקש על ידך.
ניתן להגיע אלינו לחנות בנתניה ולבצע החלפה במקום. פשוט להגיע ולצאת עם המוצר החדש 😊
לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני.

קיבלתי מוצר פגום, מה ניתן לעשות?

יחד עם המאמצים לספק לכם את המוצרים הטובים ביותר ובאיכות מעולה של מיטב המותגים, ייתכן לעיתים פגם בייצור שיוביל לפגם במוצר.
אם אכן גיליתם פגם במוצר שהוזמן, צרו איתנו קשר בהקדם על מנת שנוכל לסייע לכם בתיקון המוצר הפגום או בהחלפה שלו למוצר תקין.
החלפה או תיקון יקבעו בהתאם לסוג הפגם ובחלוף הזמן שעבר ממועד רכישת המוצר.

יש אחריות למוצרים שרכשתי באתר?

כן, למוצרים הנרכשים בחנות או באתר ישנה אחריות של שנה מיום הרכישה, בכפוף להצגת חשבונית קנייה.

האם ניתן לשלם במזומן באתר?

לא ניתן לשלם במזומן עבור הזמנות המתבצעות באתר. אם ברצונכם לרכוש מוצרים במזומן, אתם מוזמנים להגיע לחנות שלנו בנתניה ולבצע את הרכישה במקום. 

ברצוני לבטל הזמנה שביצעתי, איך ניתן לעשות זאת?

ביטול הזמנה שבוצעה באתר בסמוך למועד רכישתה ולפני שההזמנה טופלה ונארזה ניתן לבצע באמצעות יצירת קשר מיידי איתנו באמצעים השונים. 

אם הזמנתכם כבר נארזה ו/או נאספה על ידי חברת השליחויות, ביטול ההזמנה יתאפשר רק לאחר החזרת המוצר אלינו על ידכם שאחריה יתבצע זיכוי.
הזיכוי לתשלום יהיה במקרה זה בניכוי 5% או 100 ₪ – הנמוך מבין השניים, אך לא פחות מ 20 ₪ שהינם עלות המשלוח הנמוכה עבורנו. (Pick Up)

אתם מוכרים מוצרים גם בכמויות גדולות יותר?

כן, בהחלט! אנו היבואנים של רוב המוצרים הנכרים באתר, ולכן אנו מוכרים את מוצרינו גם לחברות וארגונים כמתנות לעובדים ומתנות שיווקיות, וגם לרשתות שיווק וחנויות.
בכדי לקבל הצעת מחיר לרכישה בסיטונאות, מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני, או באמצעות המייל: contact@theman.co.il

עגלת קניות
התחבר

אין לך חשבון עדיין?

התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
החשבון שלי
חנות