ללא קטגוריה

תיק גב מעוצב ומלא CHIC

תכירו את CABAIA (קאבייה), המותג עם הכי הרבה שיק צרפתי שנתקלנו בו לאחרונה! התיקים שהגיעו אלינו ממש עכשיו כל הדרך מפריז הם התיקים הכי נכונים של הרגע. התיקים של CABAIA מגיעים בשלושה גדלים ומגוון של צבעים, אך המבנה הבסיסי שלהם זהה. פתיחה רחבה שמאפשרת גישה נוחה לכל הדברים החשובים לכם, רוכסנים איכותיים ובד ניילון טבעוני נגד מים שיישאר עמיד לאורך זמן. אבל חכו, השוס הגדול הוא בכלל בכיס החיצוני של התיק אשר ניתן להחלפה בפשטות וללא מאמץ. בא לכם להתאים את התיק ללוק? לגוון את הבגדים היומיומיים שלכם עם צבע? התיקים של CABAIA הופכים את זה לאפשרי, ואפילו רצוי. כל תיק גב של המותג מגיע עם כיס צבעוני נוסף, וניתן לרכוש כיסים צבעוניים נוספים בהתאם לטעמכם. בכיס הנוסף ניתן להשתמש גם כתיק לפריטים קטנים שלא תרצו שילכו לאיבוד. בקיצור, תיק שמתאים את עצמו אליכם ולא להפך – בגדול, התיק המושלם!

כרגע המותג מייצר תיקי גב בשני דגמים, דגם ADVENTURER המגיע בשלושה גדלים ומתאים למחשב נייד ולשימוש יומיומי, ודגם CITY האלגנטי יותר, שכולל את כל היתרונות של תיקי המותג וגם עשוי בקבוקים ממוחזרים! בנוסף, ניתן למצוא בין מוצרי המותג גם תיקי נסיעות, תיקי רחצה ובקרוב גם מוצרים נוספים שיהפכו את הקיץ שלנו ליפה ונוח יותר.

CABAIA הוא המותג החדש ביותר במשפחת SWAGG, אתר וחנות שדואג להביא עד אליכם את המוצרים הכי שווים, מיוחדים וחדשניים בארץ ובעולם! האתר מתמחה בייבוא מוצרים איכותיים ממגוון מותגים מובילים ברחבי הגלובוס, שיהפכו את החיים של כולנו למשודרגים, יפים ונוחים עוד יותר.