טיפים לטיסה, מתנה יוקרתית

איזו מזוודה ניקח לחו"ל?

SWAGG-מזוודות-לכולם

כיצד לבחור את המזוודה או מזוודת הטרולי האידאלית?

תדמיינו את הסיטואציה הבאה: שדה תעופה בינלאומי סואן והומה אדם, עוד מעט נסגר השער ולפתע פריטי לבוש וחפצים קטנים מתחילים לזלוג להם מתוך המזוודה ופתאום מגיעה ההבנה שרוכסן המזוודה נקרע ועוד רגע הכל מתפזר. מה עכשיו?? איפה עכשיו ניתן למצוא מזוודה חלופית?? אכן מדובר בחוויה מאד לא נעימה ודי מוכרת, אך הבשורות הטובות הן שניתן להימנע ממנה די בקלות. כל שצריך לעשות הוא לרכוש מזוודה טובה שלא תאכזב!

מותגים רבים מייצרים את מזוודת הטרולי הפופולארית. ישנם אינספור דגמים המגיעים בעיצובים, גדלים ומחירים שונים. 

איך אפשר שלא ללכת לאיבוד בתוך המבחר העצום?

בחיפושים אחרי טרולי לנסיעות עבודה תכופות או טרולי לחופשה המשפחתית בקיץ ללא מידע מהיכן להתחיל? כיבואני מותגים של תיקים מובילים ומזוודות, קיבצנו עבורכם את כל המידע הנחוץ לבחירת הטרולי המושלמת בדיוק! 

  • דברים חשובים שאתם חייבים לדעת בבחירת מזוודת טרולי 


  • מותג – בחירה בטרולי מבית היוצר של מותג איכותי בעל מוניטין טוב, כמו – TROIKA, XD DESIGN , או SAMSONITE, היא קנייה בטוחה ובראש שקט כי המותגים הללו מומחים ביצירת מזוודות טרולי בסטנדרטים גבוהים מאד, כך שאפשר לדעת בבטחה שהגלגל לא יעוף לו מהמזוודה אחרי המכה הקטנה ביותר ושהרוכסן לא ייקרע בקלות גם אם הועמס על המזוודה קצת יותר מדי ציוד וגם אם ירד קצת גשם אז הכל יישמר יבש.
    טרולי איכותית תישאר שימושית למשך שנים רבות. לא כדאי להתפשר על פחות מכך, כי חווית השימוש תהיה בהתאם וזה יחסוך את החלפת המזוודה לעתים קרובות.
    המלצה שלנו: מזוודת טרולי חכמה עם פונקציות תחסוך הרבה! 


  • גלגלים – בבחירת מזוודת טרולי, יש לקחת בחשבון גם את העדפת כמות הגלגלים וגם את היקיף הסיבוב שלהם. מבחינת כמות, בדרך כלל מזוודות טרולי מגיעות עם בין 2-8 גלגלים. ככל שהטרולי גדולה יותר, כך היא צריכה לעמוד על יותר גלגלים, על מנת לשמור על יציבותה ולהפך. מבחינת היקף הסיבוב – ישנם גלגלים הנעים בסיבוב של 360 מעלות וישנם כאלה שפחות. חשוב להתאים את גודל הסיבוב לאופן השימוש – אם ההעדפה היא מזוודת טרולי גדולה יחסית אך הרצון הוא לנוע איתה מעט, עדיף לבחור גלגלים שאינם מסתובבים ב – 360 מעלות, כדי לשמור על יציבות המזוודה. לעומת זאת, אם ההעדפה היא למזוודה שאינה גדולה במיוחד והכוונה היא לנוע איתה הרבה, עדיף לבחור במזוודה בעלת גלגלים המסתובבים ב – 360 מעלות לשימוש עם נוחות מקסימלית.
    ההמלצה שלנו: 2 גלגלים זה לא מספיק ומקשה את ההתניידות.


  • רכות המזוודה – הבחירה בין מזוודה קשיחה למזוודה רכה תלויה בשימוש העיקרי שלכם בה. כך למשל, אם מטרת הנסיעה היא לצורך עסקים לעיתים דחופות, כדאי לבחור במזוודה קשיחה, הידועה כמגנה טוב יותר על הציוד שבתוכה ועמידה יותר לנוזלים. אך אם החיפושים הם אחר מזוודה לנסיעה משפחתית, נמליץ על בחירה במזוודה רכה, מכיוון שהיא נחשבת לגמישה יותר ולכן ניתן לאחסן בה ציוד בנפח גדול יותר. 

ההמלצה שלנו מה שתאהבו ? חוכמת ההמונים עם חצי חצי.

  • נוחות שימוש – הבחירה הנכונה במזוודה היא בממדים המתאימים לנסיעה. אין צורך לבחור במזוודה גדולה אם אין באמת צורך בכל הנפח שלה. בנוסף, העדפה נכונה של מזוודה המיוצרת על ידי מותג איכותי כפי שתיארנו קודם לכן תחסוך הרבה בעיות כך מובטח שהיא עשויה מחומרים איכותיים וטובים, עמידה מפני גשם, מכות, שימוש רב ועוד. 

פרט שחשוב לשים אליו לב – כדאי לרכוש מזוודת טרולי קלת משקל ובה אחסון פנימי נח ויעיל, כך שניתן למצוא בקלות ציוד שימושי בהישג יד. 

  • ידית נשיאה טלסקופית – כדי להימנע ממצב בו הידית של המזוודה תיעקר ממקומה או תתנדנד, בחרו במזוודה המיוצרת על ידי מותג איכותי – כך, תוכלו להיות בטוחים שהידית הטלסקופית תחזיק מעמד לאורך שנים רבות של שימוש. נציין כי לפני השימוש בטרולי, יש לעיין בהוראות היצרן לגבי שימוש בידית כדי להבטיח עמידותה. 


  • עיצוב – מזוודות טרולי מגיעות במגוון רחב של עיצובים – ממזוודות קומפקטיות שנראות כמו תיק גב ועד מזוודות קצת גדולות יותר במראה יוקרתי ומתוחכם. המלצה שלנו: המזוודה זה אופי! קשיח, רך אלגנטי, מתוחכם- זו הבחירה שלך!

 

בחיפושים אחר מזוודת טרולי מומלצת? כאן זה מקום הנכון! 

אצלנו ב – Swagg ניתן למצוא מגוון רחב של מזוודות טרולי נהדרות מבית היוצר של המותגים  המובילים בעולם. כל המזוודות שלנו מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומשלבות איכות חומר גבוהה, חדשנות וכמובן – Swagg!
תוכלו למצוא אצלנו את הכל!
טרולי קשיחה, קלה וקומפקטית לאנשי עסקים
טרולי המשלבת חומרים רכים וקשים יחד לנוחות מקסימאלית
תיק גב חכם לחופשות קצרות בעל חיבור USB, תא ייעודי ללפטופ וידית נשלפת למקרה שלא מתחשק לסחוב את התיק על הגב
מזוודה חכמה שהופכת ברגע מטרולי קטנה למזוודת ענק, כך שתוכלו לנסוע עם ציוד מועט ולחזור עם מזוודה מלאה בקניות .

 

בחיפושים אחרי טרולי איכותי שישמש אתכם שנים רבות? נשמח לייעץ ולעזור בכל שאלה ועניין, אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ועניין. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *