טיפים לרכישת תיק גב

איך לבחור תיק גב?

איך לבחור תיק גב SUPERBAG

תיק גב – כל מה שצריך לדעת טרם הקנייה.

מי מאתנו לא משתמש בתיק גב ביום יום, בין אם לעבודה, הליכה ללימודים, טיולים או לכל מטרה אחרת. בבואנו לבחור תיק שישרת אותנו נאמנה עלינו לקחת בחשבון כמה פרמטרים שיתנו לנו את התוצאה והבחירה הנכונה.

רוב הח'ברה הצעירים בוחרים בעיקר תיק ממותג ללא קשר לאיכות התיק ו/או לשימוש שלשמו הוא נועד. גם בתחום התיק הממותג חשוב לבדוק את אותם הדברים שיתנו מענה לצרכים שלנו ולשימוש נכון.

בחירת תיק גב שמתאים לכם
קיים מגוון רחב של תיקי גב.
בכל בחירה של תיק גב חייבים להיבדק שלושה דברים עיקריים: נוחות, עמידות ונפח.
העיקרון הזה מוביל בחירה של כל תיק והסוגים רבים ומגוונים. לכן עלינו לבחור לפי ההליך הבא:

מערכת הגב – בגלל שיפור הטכנולוגיות ניתן לבדוק התאמה מושלמת למבנה הגב מבחינת הגודל והצורה. יכולת עמידה זקופה ויציבות בתנועה. כלומר תיק הגב ינוע עם תנועת הגוף ולא יתנגד לה.
גוף התרמיל – נפח התיק חייב להיות מותאם לצרכים שלכם לא גדול מדי ולא קטן. שהרי המשקל של התכולה משפיע עלינו פיזית. וכמו כן התיק אמור לסחוב משקל מסויים וכל חריגה ממנו תגרום לתיק הגב להתבלות ואף להיקרע.
חלוקה בתיק הגב – יש חשיבות למספר התאים והגודל. הבחירה תעשה לפי סוג הציוד והעדפות אישיות.
חומרי הגלם – חומרי הגלם מהם עשוי התיק קובעים את עמידותו מפני מצבים שונים. למשל עמידות במזג אויר קשה, מים גשם וכו'. לחומרי הגלם יש גם השפעה על משקל התיק גב וגם על המחיר.
מחיר לתיק גב – המחיר כן קובע והוא מושפע מאיכות הייצור, חומרי הגלם ומוניטין היצרן. תיקים מסוג זה הוכיחו את עצמם כשימושיים ועמידים לאורך זמן.

בחירת תיק גב SUPERBAG

בחירת תיק גב SUPERBAG

לפי העיקרון של בדיקת תיק גב ולפי הפרמטרים שציינו לעיל תוכלו לרכוש את התיק גב המותאם לצרכים שלכם.
עם זאת, כיום יש תיקי גב הנותנים מענה גם מפני מצבים אחרים שלא חשבו עליהם קודם. ישנן חברות המייצרות תיק גב נגד גניבות וכייסים.
תיק זה מעוצב בצורה מושלמת ומותאמת לפי כל הפרמטרים ובנוסף יש לו תכונות ייחודיות המונעות גניבות וכייסות. כמו למשל גוף התיק גב ורצועות הנשיאה עשויים מחומר עמיד המכיל חוטי פלדת אל חלד למניעת חיתוכים של התיק.

עכשיו כל שנותר לכם זה לבחור לעצמכם תיק גב או תיק למחשב נייד שייתן מענה לכל הנדרש ועל פי הטיפים המופיעים כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *