ללא קטגוריה

תיק סטודנט וסטודנטית

תיק גב מעוצב CABAIA MARRAKECH

ידידו הנאמן של כל סטודנט וסטודנטית במהלך התואר הוא תיק ללימודים. התיק מהווה פתרון אחסון נוח ויעיל לציוד הרב הנסחב ללימודים, הוא מגן על החפצים החיוניים שבפנים ואפילו משמש ככר נפלא בתנומות על הדשא בימים שמשיים בין השיעורים – ידיד נאמן, כבר אמרנו? ? תיק גב לסטודנט וסטודנטית הוא פריט חיוני מאד וכשהוא איכותי, הוא עשוי להיות בשימוש לא רק במהלך שנות הלימודים, אלא גם אחריהן – במקום העבודה. במאמר זה, נסביר את הבחירה עבור תיק לאוניברסיטה או למכללה שיענה על כל הצרכים. 

 

אלו השיקולים שיש לקחת בחשבון בבחירת תיק לסטודנט או לסטודנטית 

  1. נוחות – חשוב שהתיק יהיה נוח לסחיבה וקל משקל. תיק זול מדי, לא נוח ולא איכותי, יהפוך את ההתניידות ממקום למקום למסורבלת ומתישה. 
  2. חומרים איכותיים ועמידים – התיק לרוב מכיל ציוד רב והוא נמצא על הגב כל הזמן – גם בימים קרים וגשומים. חשוב מאד לבחור בתיק העשוי מחומרים איכותיים, כך שהוא יהיה שימושי למשך שנים רבות. כדאי לרכוש תיק העשוי מבד עבה וברמה גבוהה העמיד בפני גשמים והכולל רוכסנים הנפתחים ונסגרים בקלות, מבלי להיתקע. 
  3. מחירים נוחים – בתקופת הלימודים, כל סטודנט סטודנטית באילוצים להתמודד עם הוצאות רבות ועם הכנסה נמוכה יחסית. לכן, חשוב לבחור בתיק שאינו יקר מדי מצד אחד, אך איכותי ושימושי מצד שני, כך שלא יהיה צורך לקנות בכל כמה חודשים תיק חדש. כיום, בכמה מאות בודדות של שקלים ניתן להשיג תיקים נהדרים. 
  4. עיצוב צעיר ואופנתי – כיום, תיקי גב לסטודנטים וסטודנטיות  מגיעים במגוון רחב של עיצובים, כך שלכל אחד ואחת יהיה ניתן למצוא את הדגם המועדף מבין אינספור אפשרויות. תמו הימים בהם ההגעה ללימודים היא עם תיקים מינימליסטיים ולא אטרקטיביים במיוחד. בימינו, התיק הוא חלק בלתי נפרד מהלוק ולכן כדאי לבחור בדגם טרנדי, אתו ניתן להשוויץ בלימודים. 
  5. פתרונות אחסון מתקדמים – יש לבחור בתיק שיש בו מקום ייעודי ללפטופ, בו הוא יהיה מוגן ממכות ומגשמים. בנוסף, חשוב שיהיה מספיק מקום לאחסון חפצים חיוניים כמו מחברות, ספרים, כלי כתיבה וציוד אישי כמו כריך, מפתחות, אזניות, ארנק, קרמים וכדומה. 
  6. שילוב של תכונות מתקדמות – כיום, ישנם תיקים ובהם כיסים נסתרים לאחסון חפצים יקרי ערך, המהווים פתרון מעולה למניעת גניבות. בנוסף, ישנם אפילו תיקים המגיעים עם חיבור NFC  למכשירים חכמים ויציאת USB להטענה. 

 

ב Swagg מחכים תיקים המשלבים איכות חומר גבוהה במיוחד, סטייל וחדשנות. ניתן למצוא אצלנו בין היתר
תיק צד ללימודים בעיצוב אלגנטי, קלאסי ונקי
תיקים ועליהם הדפסים צבעוניים ושמחים
תיקים יפהפיים המגיעים בגוונים אחידים ורגועים
תיק לסטודנט חדשני ואיכותי
תיק לסטודנטית במראה שיקי וסופר טרנדי המגיע במגוון גוונים לבחירה
ואפילו תיקי גרפיטי מיוחדים במהדורה מוגבלת. 

 

מדוע כדאי להזמין תיקי סטודנטים וסטודנטיות מאתנו?
כבר עשרות שנים שחברת “האיש החשוב בע”מ” מייצרת מוצרים מקוריים ומתנות איכותיות רק לחברות גדולות במשק שרוצות לפנק את העובדים והעובדות בחברה.
בין המתנות והפינוקים שהוצעו לחברות אלו הן תיקי מותגים מעוצבים, גדג'טים חדשניים, לוחות השראה, בקבוקים תרמיים, גרביים צבעוניות ועוד מגוון מוצרים ייחודיים ושיקים.
כל פעם מחדש נוצר ביקוש רב בקרב המשפחה והחברים של עובדי ועובדות החברות למתנות המיוחדות והאיכותיות שקיבלו בעבודה .
ראינו את הביקוש הגדול שיש למגוון המוצרים שלנו אצל לקוחות מרוצים
ועם החזון הזה, הקמנו את SWAGG
כך במקום לספק רק לחברות גדולות ובכמויות מסחריות
נפנק גם את הלקוחות הפרטיים בכל המוצרים השווים והמבוקשים עם משלוח מהיר עד הבית או בחנות הדגל שלנו הנמצאת ברחוב אומנות 12, נתניה

אצלנו באתר SWAGG ניתן למצוא מותגים איכותיים מהעולם כגון:
TROIKA, XD Design, Koziol, Lexon, Samsonite, UB+, MOLESKINE, Landway ,black+blum, xoopar My Kronoz, ועוד…

כל הפריטים שאנו מייצרים ומשווקים משלבים חדשנות ויצירתיות, איכות ללא פשרות וכמובן Swagg! אנחנו כל הזמן מתחדשים וחושבים כיצד להציע לקהל לקוחותינו רק
את הדה-בסט. 
באתר Swagg.co.il ניתן למצוא בנוחות ובקלות מגוון רחב של מתנות ומוצרים ייחודיים
– ניתן לחפש מוצרים לפי קטגוריות ספציפיות; לפי מחיר; לפי מותג ואפילו לפי מטרת הרכישה".

מחפשים תיקי סטודנטים וסטודנטיות? נשים וגברים יקרים, אצלנו ניתן למצוא דגמים יפהפיים, אופנתיים ונוחים במיוחד, שיישארו בשימוש במשך שנים רבות. לצפייה בתיקים ללחוץ כאן