מתנה יוקרתית, מתנות מנהלים

נשמע טוב: מערכת שמע מעוצבת וניידת הטובה בעולם

‏‏UB-PLUS -מערכת שמע מתנות דירקטוריון

הידעתם? מערכת שמע בלוטוס' הטובה בעולם היא רהיט טרנדי ומרשים.

אם אתם אוהבים מוצרים חדשניים או גאדג'טים ואתם מתעניינים בעיצוב: אדריכלים ומעצבי פנים או בכלל אנשים שאוהבים לשמוע מוזיקה באיכות שמע מעולה, כדאי שתכירו רמקול Bluetooth נטען ומעוצב הטוב בעולם, UB+ EUPHO E3.

למה רמקול בלוטוס
UB+ EUPHO E3?

אם אתם מחפשים לרכוש מערכת שמע בעלת נוכחות מעוצבת או רמקול בלוטוס סלוני, איכותי וטרנדי ללקוחות שלכם, לכו על UB+, רמקול יפיפה ועוצמתי שהוא גם רהיט מעוצב מבית המותג ub-plus הסינגפורי, הטוב בעולם.

מבחינה נראות, רמקול Bluetooth נטען +UB מעוצב בצורה יפיפייה וטרנדית. הרמקול עוצב כרהיט עומד המתאים לכל חלל עיצובי: לבית או למשרד יוקרתי. בנוסף, רמקול +UB משקף גזרה מודרנית עגולה, חלקה ומבריקה, ומאידך, זורם עם העיצוב ה'רטרו' הטרנדי והאהוב, כשלו 3 רגלי עץ הניתנות להסרה, לבחירתכם.

רמקול בלוטות' UB+ EUPHO E3 נח במיוחד לשימוש: נטען, נייד ומתחבר להשמעה מכל מכשיר בעל חיבור בלוטוס. זאת, בנוסף לחיבורי השמעה המקובלים. כמו כן רמקול +UB, רמקול Bluetooth נטען, ניתן לתליה בעזרת חגורה מותאמת או להעמדה על משטח, מה שמעניק לו אפשרות למגוון שימושים נרחב בכל מקום.
הרמקול מתאים לכל חלל: לסלון, למרפסת, לחצר, ואפילו לשטח פתוח. הטענה אחת של הרמקול תספק השמעה של עד 22 שעות האזנה איכותית בווליום מתון במבנה. יחד עם זאת, הרמקול עוצב, תוכנן והונדס כך שיפיק את הסאונד הטוב ביותר לכל חלל, עם עוצמת צלילים של עד 100dB. בעקבות זאת, איכות השמע של הרמקול מוגדרת: רמקול הבלוטות' הטוב בעולם.

אכן, רמקול בלוטוס ub-plus, יפיפה ועוצמתי יתאים לכל חלל. הוא פרקטי, נח, מעוצב ולא פחות חשוב רמקול הבלוטוס הטוב בעולם.

שומעים אותו במבחר צבעים

אז אם חיפשתם רהיט שמע יפיפה ועדכני בעל איכות גבוהה ונוחות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בעולם בחרו רמקול בלוטות' UB+ EUPHO E3 – הרמקול הטוב ביותר המעוצב כרהיט טרנדי, כובש ובעל נוכחות וסגנון לכל חלל מעוצב ומרשים.

לבחירת הצבע המתאים לחלל המעוצב שלכם התרשמו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *