ללא קטגוריה

בקבוק שומר קור וחום

black+blum - INSULATED TRAVEL CUP Slate

הסיטואציה הבאה בטוח מוכרת –עוד יום גדוש פעילות מתחיל – בעבודה, בלימודים או בטיול בטבע עם המשפחה או עם חברים טובים. כמובן שחלק בלתי נפרד מהפק"ל במדינתנו שטופת השמש הוא בקבוק מים קריר, אז כבר בערב הוכן מראש בקבוק במים צוננים במקרר. ואז, בזמן הזה ברגע של צורך עז להתרענן עם מים קרירים, יוצא הבקבוק מהתיק, נפתח הפקק, לגימה גדולה ו…. המים חמימים, עם טעם לוואי ובטח שלא מרעננים. גם במקרה של שתייה חמה, הקפה הטעים שהוכן בבוקר לפני היציאה מהבית הוא ממש לא אותו קפה כעבור מספר דקות – הוא הופך לקריר ותפל וכבר לא כל כך מתחשק לשתות ממנו. מבאס, הא? ובכן, זוהי ממש לא גזירת גורל. עם הבקבוקים המושלמים שלנו, ששומרים על חום וקור למשך שעות רבות, לא משנה מתי במהלך היום הבקבוק יפתח, ניתן יהיה להתענג על משקה מרענן וקריר או חם ומנחם.

 

בחיפושים אחר בקבוק מים איכותי או בקבוק תרמי מומלץ?
הגיע הזמן להכיר את הבקבוקים המושלמים של Swagg!

כי רק ככה ניתן לבחור את הבקבוק המושלם:

1. חומר – הבקבוקים עשויים מחומרים איכותיים ביותר, המבודדים את המשקה החם או הקר ושומרים על הטמפרטורה שלו במשך שעות ארוכות. ניתן ליהנות משתייה חמה או קרה בכל זמן במהלך היום.

2. איכות סביבה – הבקבוקים אקולוגיים ומיועדים לשימוש רב-פעמי. בכל המוצרים, אצלנו יש דגש רב על קיימות והגנה על כדור הארץ.

3. עיצוב מלא בסטייל – הבקבוקים מגיעים בעיצובים יפהפיים ויוצאי דופן שעושים טוב על הלב. הם יגרמו להיסחפות עם הדמיון ולדמיין דברים כמו חוף טרופי, עוגייה טעימה, קשת בענן, מסיבת ריקודים תוססת ואפילו את החלל.

4.  ללא דליפות – אצלנו כל הבקבוקים אטומים ב100% לדליפות , כך אפשר בביטחון לזרוק אותם בתיק ללא חשש לדליפות נוזלים או ריחות לא נעימים.

בקבוקי שתיה מומלצים

בקבוק מים מומלץ – כדאי להביט בדגם  הזה של המותג הבריטי black+blum. הוא עשוי מזכוכית בורוסיליקט חזקה במיוחד ועטוף בשרוול סיליקון המגיע במגוון רחב של צבעים יפהפיים לבחירה. הפקק של הבקבוק שהנו בעל הברגה פנימית, שומר על טריות המשקה אטום לדליפות. לפקק מחוברת לולאה המאפשרת אחיזה נוחה גם בזמן הליכה ולכן הבקבוק הזה הוא אידאלי גם כ- בקבוק מים לטיולים ולהליכות.

ישנה חשיבות לכך שהבקבוק לא רק ישמור על חום וקור בצורה מצוינת, אלא גם ייראה כמו יצירת אמנות מדהימה? ניתן לראות המון בקבוקים של המותג 7 ROOT המגיעים בעיצובים צבעוניים, מקוריים ומרהיבים ביופיים, כמו הבקבוק הכסוף והמנצנץ הזה. בקבוקים אלה הם בעלי דופן כפולה לבידוד מירבי והם שומרים על משקה קר עד 30 שעות ועל משקה חם עד 20 שעות.

יש עדיפות לבקבוק בעיצוב כסוף, מטאלי, אלגנטי ונקי? באתר ניתן לראות גם בקבוקי מתכת איכותיים שישמרו על המשקה קר לאורך 24 שעות וחם במשך 12 שעות. הבקבוקים הללו אינם מכילים BPA, עמידים בפני דליפות ואטומים לחלוטין. הם מגיעים עם רצועה המחוברת לפקק ונוחים מאד לנשיאה. לצפייה בקולקציית הבקבוקים ללחוץ כאן

 

מדוע כדאי לרכוש בקבוק שומר חום וקור אצלנו?
כבר עשרות שנים שחברת “האיש החשוב בע”מ” מייצרת מוצרים מקוריים ומתנות איכותיות רק לחברות גדולות במשק שאוהבות לפנק את העובדות והעובדים בחברה.
בין המתנות והפינוקים שהוצעו לחברות אלו הן תיקי מותגים מעוצבים, גדג'טים חדשניים, לוחות השראה, בקבוקים תרמיים, גרביים צבעוניות ועוד מגוון מוצרים ייחודיים ושיקים.
כל פעם מחדש נוצר ביקוש רב בקרב המשפחה והחברים של עובדי ועובדות החברות למתנות המיוחדות והאיכותיות שקיבלו בעבודה .
ראינו את הביקוש הגדול שיש למגוון המוצרים שלנו אצל לקוחות מרוצים
ועם החזון הזה, הקמנו את SWAGG
כך במקום לספק רק לחברות גדולות ובכמויות מסחריות
נפנק גם את הלקוחות הפרטיים בכל המוצרים השווים והמבוקשים עם משלוח מהיר עד הבית או בחנות הדגל שלנו הנמצאת ברחוב אומנות 12, נתניה

אצלנו באתר SWAGG ניתן למצוא מותגים איכותיים מהעולם כגון:
TROIKA, XD Design, Koziol, Lexon, Samsonite, UB+, MOLESKINE, Landway ,black+blum, xoopar My Kronoz, ועוד…

קיימת הבטחה לקהל לקוחותינו הנאה מרובה ממוצרינו, המשלבים את הטוב מכל העולמות – איכות חומר גבוהה ביותר, קידמה טכנולוגית ועיצוב מקורי ומיוחד. יש היצע מוצרים ברמה הגבוהה ביותר במחירים אטרקטיביים.
אז אם אתם מחפשים בקבוק לטיולים, לספורט, לעבודה או ללימודים, ניתן להתרשם מהקולקציה המושלמת בחנות שלנו. כאן בכל שאלה ועניין.