ללא קטגוריה

איך לנקות תיק עור בקלות?

Lady bag Victoire Navy Cacharel

איך לנקות תיק עור בקלות?
יש לך את הלוק הייחודי שלך ואהבה לתיקי עור איכותיים.

 

איך מנקים תיק עור?

תיקי עור, העשויים מ – 100% עור אמיתי, נחשבים לעמידים ואיכותיים מאד. עם זאת, כמו כל מוצר, הם עלולים להתבלות עם הזמן, לצבור כתמים ולאבד מצבעם וממרקמם הייחודי. כדי לשמור על התיק כחדש למשך שנים, אנו ממליצים לבצע הליך של ניקוי ו – חידוש תיקי עור אחת לשלושה חודשים עד חצי שנה. מדובר בפרוצדורה דיי פשוטה שאורכת כמה דקות בודדות בלבד, אשר תחזיר לתיק העור את הגמישות, הברק והיופי שלו. 

אז, איך לנקות עור אמיתי? 5 טיפים חשובים שריכזנו בשבילך: 

  1. כדי לשמור על המראה הנהדר של תיק העור שלכם, מומלץ לשמן אותו אחת לכמה חודשים באמצעות שמן או חלב עור; חלב פנים; קרם ייעודי לחידוש וניקוי ספות עור או ווקס למוצרי עור. שימור נכון יימנע את כל ההמלצות הבאות ?

 

  1. במידה ומדובר בכתם שאינו יורד בקלות, ניתן לנגב בעדינות את הכתם באמצעות מטלית ספוגה בבנזין לבן. לאחר אוורור קל, אפשר לנגב את החומר עם מטלית נקייה ולפזר אבקת טלק. כעבור 4 שעות, לנגב את שאריות האבקה.
    חשוב מאוד לנסות קודם בפינה צדדית של התיק

 

  1. אם על גבי התיק ישנן שריטות קלות, ניתן למרוח עליהן כמות קטנה של משחת נעליים. יש להקפיד שלא למרוח על העור כמות גדולה, מכיוון שהחומר יקשיח את העור. חשוב לשים לב ולהשתמש במשחה נטולת צבע, "שקופה".

  2. אם נדבק מסטיק לתיק העור, חשוב להקשיח אותו, מכיוון שכך ניתן יהיה להסירו בקלות. אפשר להכניס את התיק למקפיא למשך מספר שעות או לשפשף את המסטיק עם שקית ניילון ובתוכה קוביית קרח. במידה ונותרו שאריות מסטיק על התיק, לייבש אותן עם מייבש שיער ולאחר מכן לנגב את האזור במטלית נקייה.

  3. מומלץ לרכוש חומרי ניקוי ייעודיים לעור. יש למרוח את החומר על מטלית בד ולא ישירות על התיק ולנקות בעדינות עם כיוון העור. אפשר גם לנקות עם קרם פנים וצמר גפן, ולהחזיר לתיק העור את הגמישות והברק האופייניים לו.

*שימו לב – טרם השימוש בחומר ניקוי מכל סוג, חשוב לערוך ניסוי קטן כדי לבדוק שהוא מתאים לתיק העור. למרוח כמות קטנה מן החומר בפינה נסתרת בתיק ולבחון אם ישנה השפעה כלשהי על הצבע או המרקם שלו. אם לא נצפה שום שינוי, ניתן להתחיל במלאכת הניקוי. 

 

ומה לא לעשות עם תיקי עור?

אחרי שהסברנו כיצד יש לבצע ניקוי תיק עור, חשוב לנו להדגיש מה לא לעשות.


5 טיפים חשובים שריכזנו עבורכם: 

  1. המים הם האויב הגדול ביותר של תיק העור. הם חודרים לתוך העור, מייצרים  כתמים ומשנים את המרקם שלו. לכן, חשוב להקפיד שלא לנקות את התיק עם מים ובמידה ואתם נושאים בתיק בקבוק עם מים, שימו לב שהוא סגור הרמטית.(שאלו אותנו על בקבוקים תרמיים איכותיים ובטוחים לשימוש)

 

  1. אותו הסיפור עם שמן. אין לנקות את התיק עם שמן שאינו ייעודי למוצרי עור, מכיוון שגם הוא עלול לחדור לעור ולהשאיר כתמים שלא ניתן להסיר.

  2. להקפיד לא להניח את התיק על הרצפה, כדי להימנע משפשופים, שריטות והידבקות של לכלוך לעור.
     
  3. העור הוא חומר נושם ולכן יש לאחסן אותו במקום סגור אך יבש ומאוורר יחסית. אחסון במקום אטום, כמו למשל בתוך שקית ניילון, יגרום לעור להפריש ריח רע ועלול לגרום לייבוש העור והקשחה של המרקם שלו.

  4. חשוב שלא למלא את התיק בציוד רב מדי, כדי לא להעמיס על החומר ולגרום לשינוי צורתו. 

 

איך לנקות תיק דמוי עור? 

תיקים העשויים מחומר דמוי עור נחשבים לפופולאריים מאד הן בקרב גברים והן בקרב נשים, הודות למחירם האטרקטיבי ולמראה המעוצב והמרשים שלהם. כיום, התיקים מזכירים מאד את המראה של תיקים העשויים מעור אמיתי ולרוב רק חדי ראייה יבחינו בהבדל ביניהם. אחת "המחלות" הידועות של תיקים דמויי עור, היא הנטייה שלהם להיסדק. ולכן, חשוב להקפיד שלא לחשוף אותם לשמש יותר מדי. אם התיק האהוב זקוק לניקוי ואתם תוהים איך לנקות עור סינטטי, בוודאי תשמחו לדעת שמדובר במשימה פשוטה למדיי. כל שצריך לעשות הוא להצטייד במגבונים לחים, איתם אפשר לנגב את התיק ולנקותו. אם ישנו כתם שמסרב לרדת, ניתן לערבב מים מינרליים עם שמפו תינוקות, לטבול מגבת בתערובת, לסחטו היטב ולנגב בעדינות את התיק. 

 

איך מנקים תיק עור הפוך? 

תיקים העשויים מעור הפוך, הידוע גם בשמו זמש, נחשבים לאופנתיים ואהובים מאד. הם מהווים את השילוב המושלם בין סטייל ליוקרה ומתאימים לכל לוק. עם זאת, יש להם נטייה להתלכלך די בקלות. אז, איך מנקים תיק זמש? ראשית, יש להעביר על התיק מטלית לחה ספוגה היטב, מכיוון שהזמש מאד לא אוהב מים, כיאה לתיק עור. לאחר מכן, לשפשף בעדינות אזורים מלוכלכים באמצעות מחק לבן פשוט ולבסוף להבריש את התיק באמצעות מברשת ייעודית לזמש, שתשיב לו את המראה החיוני והמיוחד שלו. 

 

אנו מקווים שעזרנו ושעכשיו ניתן בקלות לנקות את התיק ולהשיב אותו לימי הזוהר שלו. במידה ואף אחת מהשיטות לא הועילה, אנו ממליצים לפנות לאיש מקצוע המומחה בחידוש תיקי עור, הוא כבר יידע מה לעשות. 

יחד עם זאת, חשוב לציין. תיק עור זה אופי!
וכשהוא מקבל את השפשופים , הרכות, אפילו קצת שריטות- זה חלק מהלוק האופייני לו.
לא צריך להצטער כשזה קורה.

זה התיק שלך, וייחודי לך!