ללא קטגוריה

מתנות לבן הזוג או בת הזוג

כוס SUPERGLASS בלתי שבירה

מחפשים רעיונות ל – איך לפנק בן זוג או בת זוג?
אספנו את ההצעות המקוריות במיוחד!

 

מתנות לבן הזוג:

יום ההולדת הולך וקרב ואת חושבת איך להפתיע את החבר? מתחשק לך להפתיע את החבר שלך עם מתנות מעוררות השראה ומקוריות במיוחד? בחנות שלנו מחכים לך מגוון מתנות לגבר, ביניהם – דגלי השראה לתלייה בבית או במשרד ועל גביהם משפטים שימלאו את בן הזוג שלך במוטיבציה ובאופטימיות
גרביים צבעוניות שהפכו לאחרונה לטרנד סופר פופולארי בארץ ובעולם – המקושטות במשפטים, ציורים והדפסים שממלאים את הלב בשמחה
פוסטר חלומות לגירוד ובו 100 דברים שחייב לעשות, כי חיים רק פעם אחת – הוא כולל 100 משימות שונות – ממשימות פשוטות ועד משימות אקסטרים משוגעות, כשבכל פעם יש לגרד משימה נסתרת ובעקבותיה לצאת להרפתקה חדשה.
או פוסטר זוגות ובו 100 משימות זוגיות כיפיות במיוחד!

אם הגבר שלך הוא יותר טיפוס של פריטים המשדרים יוקרה ותחכום ואת שוקלת איך לפנק את בן הזוג הפעם, תוכלי לרכוש עבורו את אחד הסטים המהודרים שלנו, כיבואנים של מותגי יוקרה כגון" הוגו בוס HUGO BOSS, Christian Lacroix, Ungaro ועוד..
יש לנו מבחר אקססוריז שכל גבר ישמח לקבל! ביניהם –
סט אביזרי יין; סט ארנק ועט; סט מחברת מנהלים ועט; תיק מהודר ומרשים; ארנק כרטיסים מעוצב; ארגונית נסיעות; שעון יוקרתי ועוד.

אם את מתלבטת איך להפתיע בן זוג ומחפשת את המתנה האולטימטיבית, ההמלצה שלנו – לכי על גאדג'טים – גברים כל כך אוהבים אותם! תוכלי למצוא בחנות שלנו מגוון רחב של מוצרים איכותיים, מתקדמים ומעוצבים, כמו – אזניות אלחוטיות; משטחי הטענה אלחוטיים; רמקולים ניידים בעיצובים יצירתיים במיוחד; מחברת דיגיטאלית שהופכת את הכתוב בה לקובץ ממוחשב ועוד מוצרים חדשניים שכל גבר חייב שיהיה לו!

אם את מתכננת טיול זוגי לחו"ל לכבוד אירוע מיוחד, כמו יום הולדת עגול, יום נישואין וכדומה ואת לא בטוחה איך להפתיע את בן הזוג, יש לנו רעיון מהמם בשבילך.
כדי להפתיע את בן הזוג כהוגן, תוכלי לרכוש את המזוודה החכמה שלנו, שברגע הופכת מטרולי קומפקטית למזוודת ענק שימושית במיוחד. בתוך הטרולי הניחי את כרטיס הטיסה, יחד עם בקבוק מתכת שומר קור וחום, המגיע בעיצובים משגעים ועם מחברת יומן המסע הנהדרת שלנו, שבאמצעותה תוכלו לתכנן יחד את הטיול שלכם, לתעד רגעים מיוחדים וזיכרונות בלתי נשכחים. במחברת ישנן מפות גירוד, כך שבכל פעם שתבקרו ביעד מסוים יחד, תוכלו לגרד אותו ולחשוף אט אט את שלל צבעי הקשת..

 

מתנות לבת הזוג:  

מעוניין להפתיע את אהובתך במתנה מקורית במיוחד שתעלה חיוך ענק על פניה? תוכל להרכיב עבורה מארז הכולל בין היתר – בקבוק שומר חום וקור המגיע בעיצובים צבעוניים ומשגעים, אתו היא תוכל להשוויץ במקום העבודה או בטיול כיפי עם החברות שלה; מגבת חוף אופנתית ומעוצבת בעלת תא נסתר לשהות נוחה ומלאה בסטייל בים; גרביים צבעוניות ומתוקות שתמיד עושות טוב על הלב – עבורה או כסט תואם לה, לך ואולי גם לילד הקטן והמקסים שלכם וכדי להוסיף קצת פלפל למארז, מומלץ להוסיף פוסטר זוגות ובו 100 משימות זוגיות כיפיות במיוחד שיזכיר לכם כמה נפלא לעשות דברים יחד! כל שעליכם לעשות הוא לגרד חלק בפוסטר ולחשוף בכל פעם משימה חדשה שתוסיף עניין וריגוש לזוגיות שלכם. כמובן שמומלץ לצרף כרטיס ברכה ובו כמה מילים מרגשות.

אם אתה מעדיף ללכת על בטוח ולהעניק לאשתך מתנה שהיא בטוח תאהב, אנו ממליצים לך להציץ בתכשיטים המרהיבים שלנו, הכוללים בין היתר צמידים, שרשראות ושעונים. תוכל גם לרכוש עבורה תיק אופנתי ואיכותי, כי הרי אין באמת דבר כזה יותר מדי תיקים ? בחנות שלנו ישנם הן תיקים מהודרים ומלאי סטייל והן תיקים בעיצובים צבעוניים, שמחים ומקוריים במיוחד.

 

אצלנו ב – Swagg תמצאו מגוון רחב של מתנות עבור בני ובנות הזוג שלכם, מבית היוצר של מותגים בינלאומיים מובילים. כל המוצרים שלנו מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומשלבים – חומרים איכותיים, חדשנות וכמובן – Swagg! אז אם את מתלבטת "איך להפתיע את בעלי הפעם" או "איך להפתיע את בן הזוג בבית לכבוד יום הולדתו" או שאתה מחפש בנרות מתנה מקורית שתפתיע את אהובתך, זהו המקום הנכון! במידה ויש צורך בייעוץ והכוונה, אנחנו כאן לכל שאלה ועניין ונשמח לסייע בבחירת המתנה המושלמת לאהובים והאהובות שלך.