ללא קטגוריה

גם אתם מסיימים את היום עם כאב ראש?

ריכזנו עבורכם שלושה טיפים שיעזרו לכם לשתות יותר מים לאורך היום, כדי לסייע לכם לשמור על אורח חיים בריא ותקין. לרוויה!

מים הם הרבה יותר מסתם נוזל. הם מהווים כשני-שליש ממשקל גופנו, כשני-שליש משטחו של כדור הארץ, והם חיוניים לקיום חיים בריאים וטובים. אנחנו בטוחים שגם האימהות שלכם ניסו לשכנע אתכם לשתות הרבה מים בתור ילדים, וגם במסגרות אחרות בחיים ניסו להדגיש בפנינו כמה זה חשוב. אז למה בכל זאת מרביתנו לא מצליחים לשמור על צריכת מים יומית מאוזנת? ואיך נוכל לגרום לעצמנו לשתות יותר מים, גם אם כיום אנחנו לא רגילים לזה?

צרו לעצמכם הרגלים –

כולנו בני אדם ולכן כולנו יודעים שהרגלים קשה לשבור. הרגילו את עצמכם לשתות כוס מים אחת לפחות קצת אחרי שאתם מתעוררים בבוקר, עוד לפני הקפה, התה או השוקו (לא שופטים). בהתחלה זה יהיה קשה, אבל ככול שתצליחו לעשות זאת במשך יותר בקרים, כך תרגילו את הגוף שלכם לצפות לכוס מים קרירים ונעימים בכל בוקר עם ההתעוררות. ההרגל הזה חשוב לא רק בכדי לגרום לכם לצרוך יותר מים, אלא גם כדי להשיב לגוף את הנוזלים שאיבד בזמן שנת הלילה.

תכניסו קצת טעם לחיים –

אנחנו מבינים לגמרי אם תגידו שמים פשוט לא טעימים לכם. גם זה בסופו של דבר עניין של הרגל, אבל בינתיים אנחנו מציעים לכם לנסות להוסיף למים שלכם פלח לימון, כמה עלי נענע או חתיכות פרי אהוב. תראו איך גם הוספת הפריטים הבודדים הללו תשנה לכם את הטעם ותסייע לכם להתגבר על הסלידה מהטעם. דרך אגב, אם תרצו לשתות מים בצורה חדשנית עוד יותר אתם יכולים לנסות גם את הכוס בטעמים שלנו. אין בה טעם והיא מבוססת בעיקר על חוש הריח, אבל גם היא תגרום לכם להרגיש כאילו אתם שותים מים בטעמים, בזמן שאתם בעצם שותים רק מים.

כוסות בטעמים

אל תשכחו את הכיף –

מכירים את התחושה הזו שאתם קונים חולצה או נעליים חדשות, ואז ביום הראשון שאתם לובשים אותן כיף לכם קצת יותר? נעים יותר? אז אותו הרעיון בדיוק חל גם על המים. ברגע שתארגנו לעצמכם בקבוק מים מעוצב, יפה, כזה שיהיה לכם כיף להכניס לתיק בבוקר ולהוציא לאורך היום כדי לקחת לגימה. בקבוק מים תרמי איכותי שגם ישמור לכם על המים קרים בכלל יהיה חגיגה, כי חווית השתייה שלכם תשתפר פלאים. בקיצור, ההמלצה שלנו היא לבחור בקבוק יפה וכיפי, שיהיה לכם נעים ונוח לשתות ממנו, כך שבעצם תרצו לשתות ולהשתמש בו. אם אתם צריכים המלצות לכמה, תוכלו לראות אותם ממש כאן. 

IMG_4489